Facturatie is geen probleem

De meeste mensen hebben nog nooit met facturatie te maken gehad, wanneer ze een eigen bedrijf beginnen. Dit kan dan ook lastig zijn en problemen opleveren. Vooral als economie niet je sterkste vak was. Toch zou dit je niet mogen tegenhouden. Een eigen bedrijf draait immers niet om de facturatie, maar om de dienst die jij aanbiedt. Eigen ondernemerschap is vooruitstrevend en creatief en boekhouding en factureren mogen dat niet in de weg staan. Laat je dus niet tegenhouden en maak gebruik van Yoursminc.

Facturatie als opbrengst

Waar facturatie door sommigen wordt gezien als iets engs of slechts, is het feitelijk natuurlijk enkel een opbrengst. Via facturatie zet jij immers je klanten over tot betaling en aan de hand van die betaling kan jij leven of je bedrijf verder uitbreiden. Beide zijn heel nuttig en positief. Vandaar dat Yoursminc facturatie heel gemakkelijk maakt. Yoursminc biedt verscheidene designs aan. Hierdoor hoef jij simpelweg enkel nog de juiste gegevens in te vullen en dan heb je al een professioneel ogende factuur. Je kan hier nog je eigen draai aan geven door de lay-out aan te passen. Dit kan volledig naar eigen inzicht, dus hoewel jou een basis wordt geboden, zit je niet vast aan de designs die Yoursminc jou biedt. Hierdoor kan je heel goed onderscheid maken tussen de verschillende type facturen. Zo wordt het voor jou en de klant duidelijk of het een alledaagse facturatie is, of een aanmaning die met spoed dient te worden afgehandeld. Bovendien biedt Yoursminc de mogelijkheid je klanten via automatische incasso te laten betalen, of elektronisch.

 

Goedkope facturatie

Yoursminc is naast dat het specifiek handig is voor facturatie heel voordelig voor je gehele administratie. Je hoeft hierdoor geen losse programma’s aan te schaffen om online je boekhouding te doen of een CRM systeem te verkrijgen. Dit zit allemaal bij Yoursminc inbegrepen. Hierdoor wordt het facturatie systeem ontzettend voordelig. Je krijgt er immers alles bij wat je verder nodig hebt om een overzichtelijke administratie aan te leggen.